Blog

Ενημερωθείτε σε Θέματα Οικονομίας

3 Τρόποι για να Αναπτύξεις την Επιχείρηση Σου

3 Τρόποι για να Αναπτύξεις την Επιχείρηση Σου

Επιχείρηση έχουμε οπότε μας νοιάζει να κερδίζουμε χρήματα. Και μάλιστα όσα μπορούμε περισσότερα ώστε να επιβιώσουμε μακροπρόθεσμα. Στύβουμε λοιπόν το μυαλό μας κάθε μέρα πώς να το πετύχουμε. Οι συνθήκες δύσκολες, ο αγώνας καθημερινός, μα πέρα από αυτά, πρέπει να επικεντρωθούμε στην ουσία:

- Πως θα αυξήσω τα κέρδη μου;

Αν λοιπόν ένας επιχειρηματίας θέλει να δει την επιχείρηση του να αναπτύσσεται, θα πρέπει να βρει τρόπο να απαντάει καθημερινά σε 3 ερωτήσεις:

1. Πως θα αυξήσω τους πελάτες μου;

2. Πως θα αυξήσω το μέσο όρο χρημάτων που μου αφήνουν οι πελάτες μου;

3. Πως θα αυξήσω τη συχνότητα των αγορών που κάνει κάθε πελάτης μου;

 Αλλά ας τα πάρουμε από την αρχή..

1. Πως θα αυξήσω τους πελάτες μου;

Αυτή είναι και η πρώτη σκέψη που έρχεται στο μυαλό όταν  σκεφτόμαστε πως θα κερδίσουμε περισσότερα χρήματα. Και όχι άδικα. Απλά το να κερδίσεις ένα νέο πελάτη είναι αρκετά πιο δύσκολο και πιο δαπανηρό από το να συνεχίζεις να ικανοποιείς τον ήδη υπάρχοντα. Το να σε μάθουν νέοι πελάτες θέλει υπομονή, προσπάθεια, χρήμα, και σίγουρα ήδη ευχαριστημένους  ώστε να σε διαφημίσουν σε άλλους.

Τι να κάνω;

  • Ξεκαθάρισε σε ποιους απευθύνονται αυτά που πουλάς.
  • Δημιούργησε το αντίστοιχο μήνυμα για αυτό το κοινό.
  • Χρησιμοποίησε το κατάλληλο μέσο επικοινωνίας ώστε να τους το μεταδώσεις. Πλέον τα social media είναι το νέο γήπεδο!

2. Πως θα αυξήσω το μέσο όρο χρημάτων που μου αφήνουν οι πελάτες μου;

Με απλά λόγια, κάνε τον πελάτη να ξοδέψει περισσότερα σε κάθε αγορά  του. Μπορείς να τον κάνεις να αγοράσει κάτι ακόμα πέρα από αυτό που θέλει να αγοράσει; Να του δείξεις πως αυτό που αρχικά θέλει, χρειάζεται και κάτι επιπλέον από την επιχείρηση σου. Και να του το πεις με τρόπο που του δίνεις λύση σε πρόβλημα που ήδη έχει ή που θα αποκτήσει.

Το έχουμε δει και σε μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων που όταν κάνουμε την παραγγελία μας ρωτάνε: «Θέλετε κάποιο συνοδευτικό με τον καφέ σας;» Ή όταν ψάχνουμε στο internet και μας εμφανίζουν προτεινόμενα προϊόντα με αυτά που θέλουμε να αγοράσουμε (πχ Ψάχνεις για tablet και σου προτείνει θήκη για tablet ή προστασία οθόνης για tablet). Δώσε στον πελάτη την αίσθηση πως το προϊόν που του προτείνεις ΕΠΙΠΛΕΟΝ να αγοράσει,  θα δώσει περισσότερη αξία στο αρχικό προϊόν που θέλει να αγοράσει!

3. Πως θα αυξήσω τη συχνότητα των αγορών που κάνει κάθε πελάτης μου;

Πώς να τον κάνω να έρχεται πιο συχνά στο μαγαζί μου και να αγοράζει; Ξέρω πως δεν είναι το ίδιο εύκολο για όλες τις επιχειρήσεις. Προσπάθησε να εκμεταλλευτείς ορισμένες καταστάσεις ώστε να του υπενθυμίζεις πως υπάρχεις. Συνήθως εδώ γίνεται χρήση των εργαλείων newsletter και μηνυμάτων σε κινητά τηλέφωνα. Όταν έρχεται νέο εμπόρευμα στο κατάστημα, όταν πλησιάζουν γιορτές, είναι περιπτώσεις που πρέπει να του θυμίσεις ότι υπάρχεις και πως έχει ένα λόγο να σε επισκεφτεί.

Σημείωσε:

  • τι αγοράζουν οι καλύτεροι πελάτες σου;
  • πόσα χρήματα ξοδεύουν;
  • κάθε πότε αγοράζουν;
  • τι μπορείς να τους προσφέρεις ώστε να έρθουν πιο σύντομα στο μαγαζί σου;
  • τους οδηγώ στα προϊόντα που θέλω να αγοράσουν; (πχ. πιο ακριβά)

Πρέπει συνεχώς να υπενθυμίζεις στον κόσμο πως έχεις κάτι να του προσφέρεις.

Συνήθως μένουμε στο πώς να βρούμε νέους πελάτες. Βάζοντας στο παιχνίδι και τις άλλες δύο περιπτώσεις, μπορούμε πιο εύκολα να αυξήσουμε τις πιθανότητες στο τέλος να κερδίσουμε περισσότερα χρήματα. Μην υποτιμάς την αξία των πελατών που ήδη έχεις αφού είναι στο χέρι σου να την εκμεταλλευτείς προς όφελος σου.

Γραφτείτε Στη Λίστα Ενημερωτικών Δελτίων Μας

Copyright © 2024, Εδώ Μαθαίνουμε Οικονομία!
Designed by  Ornicom Web Solutions
X

Right Click

No right click